צ'ק אפ פנסיוני – התהליך שעושה לכם סדר!

צ'ק אפ פנסיוני מה זה אומר?  כפשוטו. "צ'ק-אפ" ✅ בדיקה, "ופנסיוני" משמע של תיק הפנסיה והביטוחים של האדם.  בעצם מדובר בתהליך המאפשר לאדם לאתר את הכספים והביטוחים הרשומים על שמו בקרנות הפנסיה, קופות הגמל, בפוליסות ביטוחי המנהלים, ביטוחי החיים ובריאות, ובקרנות ההשתלמות.  

מטרת התהליך של הצ'ק-אפ הפנסיוני היא: לתקן, לייעל ו/או לשפר את המצב הקיים.

על מנת לבצע 'צ'ק אפ פנסיוני' ניתן יפוי כח לצד ג' לאיתור והצגת המידעים.  צד ג' זה בעצם גורם אחר, המורשה לייצג אתכם ולטפל בתכניות הללו, כגון: חברת ביטוח, סוכן או סוכנות ביטוח. גורמים הרשאיים לזמן את הנתונים מהמסלקה הפנסיונית ומהר הביטוח שהן אפליקציות שבאחריות הרשות על שוק ביטוח וחיסכון של משרד האוצר.

שלבי התהליך – צ'ק-אפ פנסיוני

✅שלב א' (איסוף) – איתור הכספים והצגת הנתונים ללקוח בדוח מרכז או אפליקציה

✅שלב ב' (סקירה) – הצגת הנתונים ובחינת המידעים שהתקבלו

✅שלב ג' (המלצות ופעולות) – זהו השלב הקריטי. בשלב הזה מוצעות ללקוח אלטרנטיבות.  כלומר, חלופות שמטרתן לייעל את התפקוד של הקופות הקיימות, לשפר את הביצועים ולהשלים חוסרים – פעולות שנועדו להייטיב עם הלקוח!

חשוב לדעת, שהתקשרות מול חברת ביטוח תנותב לעובדי החברה המורשים להציע ולשווק את המוצרים בחברה בה הם עובדים בלבד.  מאידך, התקשרות עם סוכן או סוכנות ביטוח תאפשר להציע ולבחור ממגוון מוצרים של חברות הביטוח ו/או בתי ההשקעות – ולכן המבחר גדול בהרבה, ומטבע הדברים ההמלצות אובייקטיביות יותר.

עם זאת, פעמים רבות קיים שוני בין המלצה של סוכן אחד להמלצה של סוכן אחר – ומשום שכך, יתכנו פערים בין הכיסויים הביטוחיים ו/או והתשואות של התכניות אליהן צורף הלקוח.

ולכן, ההחלטה החשובה ביותר הינה, בחירת הסוכן איתו הייתם מעדיפים לעבוד!

הוא יהיה זה שילווה אתכם בתחילת הדרך, אבל לא פחות חשוב מכך, יסייע לכם גם בהמשך הדרך!

מעוניינים 'בצ'ק אפ פנסיוני' של 'אופק הוגן'?  צרו קשר☎️

מעניין? שתפו עם חברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *